Satura rādītājs:

Video: Naudas dienasgrāmatas: twentysomething bezpeļņas darbinieks peld ar studentu aizdevumiem

Video: How to fly TURKISH AIRLINES BUSINESS CLASS for FREE! (using Travel Credit Cards) 2024, Marts
Anonim

Pēc gadiem ilgi atņemot finanšu mīļotājiem savu mīļāko sēriju, mēs esam nolēmuši atsākt spēli Naudas dienasgrāmatas, raksti, kur mēs savācam stāstus no reāliem cilvēkiem par viņu izdevumu paradumiem vairāk nekā septiņas dienas un anonīmi.

Mēs LOVE dzirdam, kā cilvēki tērē savu naudu. Diemžēl cilvēki slēpjas - viņi dalās ar sociāli pieņemamiem pirkumiem (piemēram, pārtikas preces), bet ne iepirkumiem tiešām padarīt (piemēram, četras viskija kadru ceturtdienas vakarā).

Tieši tāpēc mēs izveidojām Naudas dienasgrāmatas. Tā ir iespēja cilvēkiem sniegt mums savus REAL izdevumu paradumus - "labu" un "sliktu" - un ieskatu par to, kā viņi katru nedēļu apstrādā savas finanses.

Šodien mēs aplūkojam divpadsmit kaut ko bezpeļņas darba ņēmēju, kurš vēlas atstāt savu darbu un dzīvo visā valstī …, kamēr viņa ir apslacināta ar studentu aizdevuma parādu.

###

Diena 1

Norēķinu konta summa: $1,650

Plkst. 9:00: PAYDAY !!! Par 3,450 dolāru. Pievienots manai pašreizējai 1,650 dolāriem, kas man piešķir veselīgu 5100 dolāru. Lai gan tas var šķiet kā daudz, man maksā tikai vienu reizi mēnesī. Bet šī diena man ir debesīs. Mana konta uzpūšanās nekad ilgst ilgstoši, jo nākamajā dienā īrē 1,625 dolārus (es to sadalīju ar savu vīru).

Es joprojām gūstu labu naudas summu, jo neveicu 401K. Mana mazā bezpeļņa neko neveicina … kāpēc uztraukties?

Lai gan manam vīram un man ir atsevišķas pārbaudes konti, mēs apvienojam savus ietaupījumus kopā ar mērķi izveidot pietiekami daudz, lai ieguldītu augstas peļņas kontā.

Mēs ceram ietaupīt 20 000 ASV dolāru pirms investēšanas. Šobrīd mēs esam apmēram 18 000 ASV dolāru apmērā, bet, tiklīdz mēs sasniegsim savu mērķi, mēs ielejam aptuveni 10 000 ASV dolāru - 15 000 ASV dolāru, un mēs plānojam NEKAD pieskarties (vismaz līdz pensijai).

Tomēr mans vīrs ar mani arī ir pārcēlies no Čikāgas uz Vašingtonu, jo viņa darbs ir bijis, tāpēc mums vajadzēja ietaupīt savus ietaupījumus, kamēr mēs gaidam, ka viņa kompānija atgriezīsies. Starp pārvietojamo vanu nomu, drošības depozītu un pirmā mēneša īres maksu vienā no visdārgākajām Amerikas pilsētām, mēs esam veikuši diezgan lielu iznākumu - bet cerams, ka tas ilgs ilgi.

Lai gan šis pārvietojums ir saistīts ar uzņēmuma algas paaugstināšanu, tas arī sniedz lielu labumu diviem no mums (zobārstniecība, veselība utt.), Jo tas ir iedomāts Fortune 500 darbs. Mēs esam divi ienākumi mājsaimniecībā, tādēļ, piemēram, mūsu īre, ēdieni un pārtikas preces ir kopīgi izdevumi. Kas teica, ka precējies, nevar būt jautri?

11:00: Tagad ir pienācis laiks ikmēneša rituālam līdzsvarot bankas kontus un plānot maksājumus. Parasti man ir patīk 10 minūtes, kamēr es esmu birojā, kas ir izdalīts manā "darba režīmā", un es nedomāju, ka daudz domāju par numuriem. Tas man palīdz pārspēt zemā līmeņa trauksmi, kas bieži rodas, aplūkojot manus bankas pārskatus.

Still, es smērēju zobus, jo es vienkārši pārvietoju naudu, kas drīz izzudīs.

12:30: Es sapratu, ka aizmirsu pusdienas - bet es nepērku pusdienas (laba pusdienu vieta jebkurā laikā ir slēgta pirmdiena), tāpēc es ēdu ķēdes "uzkodas" no uzņēmuma virtuves, lai turētu mani līdz dienas beigām.

Plkst. 18:00: Dodieties uz sporta zāli, lai paceltu mani. Mēs apmaksājām 1475 ASV dolārus par ikgadējo dalību mūsu sporta zālē (tas ir ~ 122 ASV dolāri / mēnesī). Tas bija pirms dažiem mēnešiem, un tas attiecas gan uz manu vīru, gan uz I. Lai gan tas ir BIG gabals uzreiz, tas ir lētāks nekā maksā katru mēnesi. Tās ir mazās lietas, ko mēs darām, lai ietaupītu 5 - 10 ASV dolārus mēnesī, kas tiek pieskaitīta, lai saglabātu citas lietas (piemēram, ceļojumi, tetovējumi, burritos pie Chipotle utt.).

19:00: Pēc izlaižot pusdienas un braucot ar maratonu, 3 stundas ilga apmācība birojā ar NO AC JULIJĀ ?! tad pūšot pie sporta zālēm, es beidzot saņemu Chipotle saldo saldo svētlaimi par 7 burrito. Pirmdienas nakts Burritos ir viena maltīte, mēs budžetu nedēļā, jo … labi, burritos ir lieliski.

2. diena

Norēķinu konta summa: $5,093

9:00: Aaaaaun viss nāk no bojājumiem, jo jāmaksā mūsu 1,625 dolāri (812,50 ASV dolāri mēnesī). Cerams, ka mans vīrs mani jau ir nosūtījis jau pusi, citādi man ir laimīga iespēja, ka mana konta summa ir pilna.

10:00: Laiks maksāt 571 $ par manu studentu aizdevumiem grad skolai. Summa, ko esmu parādā Ms Fannie Mae, ir aptuveni 35 000 ASV dolāru apmērā - tas ir tāds skaitlis, kas liek man izvairīties, ja es par to domāju.

Tā kā es esmu sociālais darbinieks bezpeļņas organizācijā, tomēr esmu spējis pierakstīties šajā publiskā pakalpojuma aizdevuma atlaišanas plānā, ja, ja jūs strādājat bezpeļņas organizācijā vai valdījumā, aizdevumi tiek piedoti pēc 10 gadu maksājumiem. Tātad, kad es izveidoju savus aizdevumus, es veicu ienākumu atmaksu.

Tā bija azartspēle, jo tagad es būšu ļoti interesanta, taču tā man bija noderīga manai karjerai bezpeļņas organizācijās, kur jums noteikti ir vajadzīgi kapteiņi, ja vēlaties paaugstināt direktora pozīciju un iegūt labāku naudu.

Plkst. 16:45: Maksā par vietu 2,88 ASV dolāri. Es teicu, ka tas ir ātrāk nekā sabiedriskā tranzīts, bet es gribētu, ka 30 minūtes gluži pretēji neuzkrītošos ar vilcienu.

Plkst. 5:00: Terapija, iespējams, nav krāšņi, bet tas ir būtiski - piemēram, dodieties uz trenažieru zāli jūsu smadzenēs! Un tas ir vērts 15 $ kopainu. Paldies Dievam par mana vīra pabalstiem, pretējā gadījumā šī summa būtu pārāk augsta, lai saglabātu mani satraucošo stresa un trauksmes līmeni līcī.

18:30: Darbības laiks. Mans vīrs un es mērķtiecīgi pieņēmām lētu un veselīgu hobiju. Ņemot vērā iepriekš teikto, mēs abi apmācāmies sacensībās novembrī, un visi no tiem atgriezās 540 USD.

Lai gan tas var šķist daudz (un tas ir), tas ir tā vērts mums, jo 1. Tas ir sacensības Disney World un 2. Tas ir reizi dzīves laikā pusmaratona pieredzi - ne tikai citu vietējo 5K.

3. diena

Norēķinu konta summa: $3,691.65

9:15: Iegādājies kafijas tasi par 2,75 ASV dolāriem. Parasti mēs iegādājamies mūsu kafiju bez taras vai izņemam no biroja piegādes. Sociālie darbinieki dodas ļoti maz miega un nav daudz laika pilnas maltītes. Mums vajag kafiju. Kad mums beidzas, ielās ir nemieri un pandēmiju.

5:30 plkst.: Manam vīram un man ir ietaupījumu konti, kas izveidoti tikai par "jautru naudu". Šodien es iemērc to, lai iegūtu jaunu tetovējumu.

Par laimi, esmu izveidojis labas attiecības ar manu tetovēšanas mākslinieku, tāpēc viņš vienmēr sagriež man darījumu par izmaksām (tas galu galā bija 375 $ par lielu gabalu manā kājā). Es to kompensē ar dāsnu 30 dolāru.

Es katru trešo sešu mēnešu laikā vidēji izveidoju jaunu tetovējumu. Tādējādi gada laikā tas nepārsniedz daudz mūsu gada budžetu, taču tas nedēļas laikā ir izkropļots.

4. diena

Norēķinu konta summa: $3,283.90

08:40: Ielieciet gāzes 40 dolārus manā automašīnā. Braucot pa pilsētu, dodoties uz apmācību un sanāksmēm, maksā naudu. Gotta aizpildīt!

Par laimi mans darbs maksā par manu gāzi sanāksmēm un treniņiem. Diemžēl viņi par mani nemaksā par regulāru pastaigu uz biroju.

Plkst. 14:00: Šonedēļ SUCKED. Es esmu pelnījis gardu bifeļu vistas sviestmaizi un kādu godīgu mac un siers no pusdienas vietas pāri ielai no darba. Ņemot 12 dolārus, bet tas ir tā vērts. Katrs. Viens. Cent

Iespējams, esmu aizmirsis pusdienas, lai attaisnotu to pirkšanu ….

5. diena

Norēķinu konta summa: $3,231.90

Plkst. 14:00: Pērciet 50 dolāru suņu barības vērtību mūsu Great Pireneju kalnu suni Moose. Viņš ir apmēram mazā zirga izmērs un ēd divas reizes vairāk. Katru mēnesi mēs pērkam pārtikas produktus vairumā.

Plkst. 15:00: Tas ir mēneša laiks, lai apmaksātu kredītkartes rēķinu. Šis mēnesis ir veselīgs 875 ASV dolāri. Es iekasē visu, ja es varu, lai iegūtu atlīdzības punktus. Ja nē, tas ir tikai izšķērdēta nauda, vai ne?

Arī šīs biežās lidmašīnas jūdzēs.

Tātad, es mēģinu atmaksāt kredītkaršu rēķinus mēneša sākumā pēc manas vienreizējas samaksas, tāpēc pārliecinieties, ka manā kontā vēl arvien ir pietiekami daudz naudas, lai 100% apmērā samaksātu par savām kartēm.

03:01: Pēc kredītkartes nomaksas un studentu aizdevumu faktūrrēķina ieskaitīšanas mūsu krājkontā iekļaujam 1000 ASV dolāru. Šajā brīdī mana pārbaude izskatās nedaudz plānāka nekā es gribētu, bet ne pārāk slikti. Es gribētu labāk ieguldīt vairāk savos ietaupījumos un palaist to nākamajā mēnesī.

Mēs to izmantojam mūsu spilvenu gadījumā avārijas situācijās (piemēram, automobiļa labošana vai jaunu mēbeļu iegāde pēc mūsu pārvietošanās, ikgadējā sporta nodarbību utt.). Mēs arī budžetu ceļojam no šī krājkoka.

Tā kā mūsu ceļojums ir lēkājošs darījumiem, jo tie nāk, mēs nevaram plānot tik tālu priekšu, kā teikt: "Šogad mēs ejam uz Koreju, Spāniju un Florida …", bet mēs varam teikt: "Mēs varam atļauties vienu starptautisku braucienu vai divus starptautiskus braucienus, ja 2. brauciens visā reisā ir gandrīz 400 ASV dolāru. "Tāpēc mums ir ikgadējais ceļojumu budžets 1200 ASV dolāru apmērā, taču no mūsu ārpuses mūsu ceļojums izskatās spontāni … tāpat kā iegādājoties divas biļetes uz Spāniju pēc aviobiļetes cena 20 minūtes iepriekš (kaut kas notika pagājušajā mēnesī).

6. diena

Norēķinu konta summa: $1,306.90

Plkst. 5:00: Nobeigumā nolemj ceļot ar mūsu iecienītāko alus ražotāju: Revolution Brewery. Mans vīrs un es par 13,50 dolāriem nodeva ceļojumu (ieskaitot bezmaksas alus!) Un papildu 14 ASV dolārus par papildu alus bārā. Mēs katrs maksāim savu ceļu šeit.

Ak, vietas, kur es pametu, kad pārcelsimies uz DC …

18:30: Pēc tērēšanas daudz vairāk, nekā mēs plānojām par alu, mēs apstājāmies ar Revolution krāšņu māju un restorānu vakariņām ar diviem mūsu draugiem. Mans vīrs ar mani pavada 14 dolārus par dažiem sulīgiem, pārāk neveselīgiem, bet, tik ļoti delicious krogu burgeriem un kartupeļiem.

Es daru viņam maksāt, lai gan. Brīnišķīgi priekšrocības ir precējušies.

7. diena

Norēķinu konta summa: $1,279.40

5:30 plkst.: Iegādājieties pēdējās minūtes pārtikas preces par 5,70 ASV dolāriem.

19:00: Datuma nakts! Nodarbojies ar teātri mazliet ārpus pilsētas, jo tas ir lētāks (10 USD abiem mums).

Plkst. 8:00: Noteikti samaksājiet mūsu $ 15 / month HBO abonementu, jo tas ir arī Troņu spēles nakts - ļoti nepieciešams.

###

Īsumā

Es domāju, ka šī nedēļa viss notika - jo īpaši, ja uzskatāt, ka mums ir unikāla situācija:

1. Gatavošanās pāri valsti
  2. Iegādājoties preces, ko mēs parasti nepirksim (alus darītavas, tetovējumi utt.)

Man nav daudz paliek mēnesī iet uz priekšu, bet man nav prātā, ka tai ir jāuzlādē pagaidām. Par laimi, es varu mazliet pieķerties manam vīram, lai mūs ar kustību.

Runājot par to, es biju (un joprojām ļoti esmu) noraizējies par kustību.Ja esat kādreiz bijis Vašingtonā, tad jūs zināt, ka tas nav lēts. Tas jo īpaši nav lēts, mēģinot tur pārvietoties, izveidot jaunus komunālos pakalpojumus, apmaksāt jaunus stāvvietu punktus un visas citas lietas.

Arī man joprojām nav darba, kas ierindots (kaut gan es meklēju!), Tāpēc mums būs jāpaļaujas uz mana vīra ienākumiem, lai palīdzētu mūs īslaicīgi sasniegt. Tas nozīmē, ka pilnīgi ne ēst, iegūt tetovējumus, ceļot uz ārzemēm, vai gandrīz jebko citu, ko es mīlu darīt … kas SUCKS.

Bet, hey, ņemot riskus, ir tas, kas ir jauns, ir aptuveni … labi?

Galīgā norēķinu konta atlikums: $1,248.70

Kopējais iztērētais: $2,851.30

Kopā saglabāts: $1,000

Izlaistas pusdienas: 1

Ēdiens, kas izēd: 3

Saņēma tetovējumus: 1

Garīgo iedalījumu: Zaudēts skaits

Nāves gadi Troņu spēles: Es to nespēju sabojāt.

Ko tu domā?

Pēc iepazīšanās ar viņas finansiālo un vietējo situāciju, kādu padomu jūs varētu dot šodien naudas dienasgrāmatas autors?

Atcerieties: esiet konstruktīvi, bet pieklājīgs Daudzu gadu laikā rakstot šo emuāru, esmu sacietējusi pret rūgtajiem komentētājiem, kuri piepilda putas pie muti, kas pietrūkst, lai kaut ko apmānītu. Naudas dienasgrāmatu autori nav. Jūtieties brīvi piedāvāt godīgu atgriezenisko saiti, bet saglabājiet to civilam.

Ja jūs vēlaties būt anonīmi redzams Naudas dienasgrāmatās, noklikšķiniet šeit un aizpildiet aptauju.